<$BlogRSDUrl$>

Monday, October 18, 2004

O, Wert Thou in the Cauld Blast 


O, wert thou in the cauld blast,
On yonder lea, on yonder lea
My plaidie to the angry airt,
I'd shelter thee, I'd shelter thee.
Or did misfortune's bitter storms
Around thee blaw, around thee blaw,
Thy bield should be my bosom,
To share it a', to share it a'.

Or were I in the wildest waste,
Of earth and air, of earth and air,
The desart were a paradise,
If thou wert there, if though wert there.
Or were I monarch o' the globe,
Wi' thee to reign, wi' thee to reign,
The only jewel in my crown,
Wad be my queen, wad be my queen.

- Robert Burns


"On the way back home we sang a song
But our throats were getting dry
Then we saw the man from across the raod
With the sunshine in his eyes
Well he lived all alone in his own little home
With a great big gallon jar
There were bottle too, one for me and you
And he said, 'Hey! There you are.'"

"And it stoned me to my soul
Stoned me just like Jelly Roll"

This page is powered by Blogger. Isn't yours?